עגלת הקניות   שלום    
 
עונת הטיסות החלה.. אז החלטנו שהשנה המוצרים של קלציוס יהיו זמינים עבורכם גם בדיוטי פרי
נשמח לצייד אתכם במזרוני ים שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת .

 
בנוסף לכך שדאגנו שהמזרונים שלנו יחכו לכם בדיוטי פרי, ריכזנו עבורכם סדרת טיפים שיהפכו את הטיסה שלכם למהנה ולמוצלחת במיוחד.
 
כך שאם אתם חוששים מטיסות, סובלים מכאבים כלשהם במהלך הטיסות, מגב תפוס ואף מבעיות עיכול דעו כי יש פיתרון ואין כל סיבה שהטיסה תחלוף בחוסר נעימות!
קראו את הכתבה הבאה.
בעיות בטיסה
 
מתכוננים להמראה!
יותר ממיליון נוסעים חולפים להם להנאתם בנמל התעופה בן גוריון. כך שטיסה הפכה אצל חלק מהאנשים כחלק משגרת חייהם. על מנת שהטיסה תחלוף בנועם ריכזנו עבורכם לא מעט טיפים באדיבותה של דיילת וטיילת בעלת ניסיון רב בכל הקשור לענייני התופעה הקרויה "חרדת טיסות" העיקר שתהיה לכם טיסה רגועה.
חוששים מטיסות? יש לנו טיפים שיעזרו לכם!

קודם כל תרגישו בבית, אתם לא חריגים יש עוד המון כמוכם. יש כאלה שעוד טרם מועד הטיסה מגוללים במוחם הלוך ושוב את המחשבה אודות הטיסה ונוטים לדחות את הטיסה עקב החשש הרב המקונן בליבם. התופעה נקשרת בעיקר לנשים ולא ניתן להסיק את הסיבה הברורה לכך. יתכן כי מדובר במרכיב תורשתי, או עקב תסמונת ה "פחד ממקומות סגורים" וכיו"ב.

במידה ומדובר בלחץ קל שאינו ברמה גבוהה:

להלן רשימה של תכשירים הומיאופתיים שנמצאו יעילים כמפיגי תחושת לחץ וחרדה ברמה קלה:

  1. קמומיל הומיאופתי – ניתן ליטול בטיפות או באמצעות כדורי מציצה. מינון מומלץ- 5 טיפות כל רבע שעה או 5 כדורי מציצה כל שעה.
  2. קופאה – מינון הומיאופתי של קפאין המרגיע את מערכת העצבים, ניתן ליטול ככדורי מציצה או כטיפות. 5 טיפות כל רבע שעה או 5 כדורי מציצה כל רבע שעה (כמו הקמומיל).
  3. תמציות פרחי באך – רסקיו רמדי חצי שעה לפני העלייה למטוס 4 טיפות על הלשון. במידה ומדובר בלחץ שמלווה אתכם כשבוע לפני הטיסה תוכלו כשלושה ימים לפני הטיסה ליטול את הרסקיו 3 פעמים ביום 4 טיפות כל פעם.
  4. אמבט שמנים להרגעת הגוף – 3 טיפות שמן אקליפטוס, 3 טיפות מנטה, 3 טיפות שמן אתרי לבנדר, ו-3 טיפות שמן אתרי גרניום. כדאי לשהות באמבטיה ממש לפני היציאה מהבית.

במידה ומדובר בחרדה בדרגה גבוהה מאוד:

  1. אם מדובר בהתקפי חרדה קיים טיפול תרופתי קצר הכולל נטילת תרופה ממשפחת הבנזודיאזפינים. את הכדור ניתן ליטול במהלך הטיסה או לפני הטיסה.
  2. ישנם טיפולים אותם תוכלו לקבל בהתייעצות עם רופא משפחה או פסיכיאטר כחודש לפני הטיסה, מדובר בכדורים המשפיעים על רמת הסרטונין במוח, ההשפעה שלהם הינה כשלושה שבועות לאחר נטילתם.
  3. מפגשים עם מטפלים על מנת לרכוש הרגלי חשיבה והרגלי התנהגות שיסייעו לסובלים מהתקפי החרדה להתמודד עם התופעה, שימוש בכלים מעולם הדמיון המודרך, טיפול פסיכולוגי וכיו"ב.

סובלים מכאבי אוזניים?

במהלך ההמראה ובנחיתת המטוס נוצר לחץ אווירי במטוס, אותו לחץ משפיע על הלחץ בין האוזן החיצונית לאוזן התיכונה. אם אתם סובלים מהצטננות, מדלקת סינוסים, או מסוג של מחלה כרונית הקשורה לאף כדאי שתערכו מבעוד מועד להמראה ולנחיתה.

טיפים להקלה על התופעה של כאבי לחץ תוך אוזני:

אם מדובר בלחץ קל -הנעת הלסת אחורה וקדימה עשויה להקל.

פמפום האוזן במהלך ההמראה והנחיתה.

בליעת רוק עם אף סגור.

לעיסת מסטיק.

פיהוקים.

אם מדובר בלחץ גבוה שמופעל על האוזן – מלאו את חלל הפה והאף באוויר סגרו את הפה והאף ונשפו.

ישנם אטמי אוזניים המיועדים לטיסות דאגו שהאטמים יהיו לכם נוחים וודאו קודם כל שאכן מדובר באטמים המיועדים לטיסות ולא רק לטובת סינון רעשים מרגיזים.
 
סובלים מבעיות עיכול?

הרבה אנשים מדווחים על עצירויות ותחושת כבדות עקב הטיסה. להלן טיפים שיקלו מבעוד מועד על התופעה:

  1. שתו כוס מים כל חצי שעה.
  2. השתדלו לאכול קל מאוד בשעות הערב.
  3.  עוד טרם הטיסה – יום לפני הקפידו על הכנסת מזונות בריאים למערכת העיכול, כמה שפחות סוכר ומלחים, המעיטו במזון מעובד ובאלכוהול.
  4. במהלך הטיסה כדי להקל על בחילות- כמוסות או תמצית ג`ינג`ר הידוע כמקל על בחילות.

סובלים מצוואר תפוס?

  1. במהלך הטיסה תנועות סיבוביות של הצוואר כדי למנוע שרירי צוואר תפוסים עקב חוסר תנועתיות. קומו מדי פעם ופסעו קלות במעברים כדי לחלץ שרירים.
  2. הצטיידו בכרית צוואר.
  3. אם מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה ומעיבה על חופשתכם ועל שהייתכם בחו"ל כדאי שתצטיידו בתכשיר ארניקה שנמצא יעיל נגד כאבים הנובעים כתוצאה ממנוחה ממושכת. מדובר בתכשיר הומיאופתי המינון המומלץ הינו: 5-10 טיפות כל רבע שעה או כחמישה כדורים אחת לשעה.
  4. תכשיר נוסף הינו "מגנזיום פוספט" הידוע כיעיל מאוד נגד שרירים תפוסים. גם כאן המינון המומלץ יהיה 5-10 טיפות כל רבע שעה או חמישה כדורים כל שעה.

     

     

    הטיפים המקצועיים נערכו בסיוע אתר חשמלאים